='description'/>

Wednesday 6 August 2014

Pageview ke-10,000

Teks: Suhaila Rahim
Foto: Koleksi Peribadi

Alhamdulillah, baru-baru ini dapat 'printscreen' bilangan pengunjung blog saya yang ke 10 ribu. Walaupun mengambil masa sehingga sepuluh bulan, tetapi ia sangat besar ertinya bagi saya.  Saya secara peribadi mengakui, tidak berapa pandai dalam bab menulis ini. Walau apapun, Alhamdulillah, moga sedikit perkongsian saya dalam blog ini boleh dimanfaatkan. Syukur juga kepada Allah temukan saya dengan rakan-rakan di ABDR terutama Guru Online saya, Puan Aishah sebab banyak bagi panduan dan nasihat untuk terus menulis walaupun hanya di alam maya. 




Anda berminat belajar dan menulis di BLOG?



Mengapa perlu ada blog?
1. Catatkan pengalaman, kemahiran dan minat dalam blog, mungkin ia sesuai untuk dijadikan ebook atau buku.
2. Jadikan sebagai salah satu cara berkongsi kisah motivasi dan inspirasi.
3. Bina pengaruh dan khalayak kalian sendiiri, biasanya pembaca tetap akan bertukar menjadi pelanggan pula.
 4. Blog sangat bagus untuk mempengaruhi atau mempromosi barang atau produk, namun ada cara untuk menyelit iklan bisnes di blog yang sudah diikuti ramai pembaca.

Jika sudah bersedia, boleh PM saya untuk mendaftar

SMS/whatsapp: 013 684 4409
Facebook: Suhaila Rahim

No comments:

Post a Comment