='description'/>

Wednesday 19 November 2014

Catatan pagi ini

Teks: Suhaila Rahim
Foto: Koleksi Peribadi

Alhamdullillah, dapat menulis lagi pagi ini. Sudah dua minggu blog sunyi sepi. Maafkan saya kerana akhir-akhir ini keadaan kesihatan tidak mengizinkan saya duduk lama dihadapan skrin komputer. Hanya handphone menjadi teman setia buat seketika. 


Semalam menghabiskan waktu pagi di perpustakaan. Sambil memulangkan buku, bawa sekali Amnah ke sudut kanak-kanak. Seronok sekejap dia bila dapat bermain bebas di sana. Suasana pula seolah-olah seperti belajar ditadika. Ruangnya agak luas dan sangat menarik anak-anak bermain dan mengambil buku-buku kegemaran masing-masing. Tetapi suasana semalam tak seperti biasa bila ada beberapa kanak-kanak lain yang berkunjung. Dia jadi bosan bermain seorang diri. Mungkin kerana waktu awal pagi tiada lagi kanak-kanak yang datang. Kunjungan kali ini hanya bertahan dalam 20 minit sahaja sudah merengek sudah mahu keluar. Saya ikutkan sahaja, Tetapi sebelum keluar dapat juga saya meminjam lagi lima buah buku untuk bacaan saya untuk tiga minggu ini. 
_____________________________________________________

Blog Ruang Iklan

Anda ada produk? Iklan produk anda di Soho Directory. Dapatkan pakej iklan serendah RM50. Lihat maklumat tentang pakej di sini.

Hubungi saya, Suhaila Rahim melalui:

Emel: 
suhailarahim@gmail.com
SMS/whatsapp: 013 684 4409
Facebook: Suhaila Rahim

No comments:

Post a Comment