='description'/>

Thursday 11 November 2021

Tarikh 11 November

 Teks: Suhaila Rahim


Hari ini teringat hari lahir seseorang yang saya pernah kenal. Seorang yang saya rapat masa hadir satu kursus motivasi sekolah. Kami berlainan sekolah tapi disatukan dalam kumpulan yang sama kalau tak silap. 

Saya panggil dia Zack. Nama asal tak berapa ingat, Zurina kalau tak silap. Pernah berutus surat beberapa kali selepas habis sekolah. Tapi terputus selepas itu tak jumpa dah. Cuba juga cari dekat facebook tapi tak jumpa. Saya jadi rapat sebab dia seorang yang sangat peramah dan kelakar. Walaupun tiga hari  kursus rasa macam dah kenal bertahun-tahun.

Mungkin satu kelebihan Allah bagi, saya selalu mengingati tarikh-tarikh penting dalam hidup orang yang rapat. In shaa Allah saya tak lupa. 

Sehingga kini ada je kawan-kawan yang bergurau, saya akan hantar ucapan dua kali setahun iaitu hari Raya dan Hari Lahir saja 😂

In shaa Allah saya tak lupa. Kepada sahabat dan kenalan yang sudah lama tidak berhubung, ingatlah setiap kali datang tarikh lahir kalian, saya sentiasa titipkan doa agar semua orang yang mengenali saya diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan dalam lindungan Allah selalu. Aameen. 💗

Ehh.. kalau nak shopping shopee 11.11 kat sini ya https://shp.ee/8y4ea9t 😂
-------------------------------------------


Habbatussauda MagBlue

Habatussauda sangat bagus bagi meningkatkan imunisasi badan dan membantu melawan penyakit.

Terdapat kajian yang menunjukkan bahawa habatussauda mampu membantu meningkatkan daya tahan sakit (sistem imun).

Imuniti adalah kemampuan tubuh untuk mencipta kekebalan khusus, kuat dan sempurna untuk melawan segala unsur yang menyerang tubuh badan manusia.
InshaAllah..

Sentiasa jaga SOP dan perlu ingat pendemik masih belum berakhir!


Berminat? klik link wasap.my/60136844409/HSBlog atau melalui shopee kat sini 


#HabbatussaudaGredA
#MakananSunnah
#DariMesir


No comments:

Post a Comment