='description'/>

Sunday 7 May 2023

Think Quran - peneraju aplikasi belajar bahasa Alquran cara mudah

Teks: Suhaila Rahim


"Sebaik-baik kalian adalah orang yang mempelajari Al-Quran dan mengajarkannya”. (HR. Bukhori).

Moga Allah pilih kita menjadi sebahagian dari golongan itu. Aameen 🤲

Bab belajar itu, InshaaAllah dalam proses. Masih berjalan belajar tajwid, belajar makhraj, dan masih bertatih untuk bertaddabur.

Tapi dari sudut hati yang paling dalam, CikSue berimpian nak mengajar Alquran. Nampak macam jauh lagi perjalanan tu, tapi mohon sahabat doakan sebelum Allah panggil dapatlah Ciksue mencapai impian itu. 😍

Teringat satu tazkirah, Ustaz pesan dalam hidup jangan jauh dari Alquran. Libatkan diri dalam apa cara pun dengan Alquran. InshaaAllah berkah hidup dunia dan akhirat. Aameen.

Bagi sahabat yang belum kenal, ingin CikSue perkenalkan diri. Ciksue merupakan Perunding Alquran Tagging SAHABAT AT TAQWA dan Reseller berdaftar Aplikasi THINK QURAN (TQ). 

Sahabat-sahabat yang ingin mendapatkan Alquran Terjemahan (Bertaggging dan tanpa Tagging) boleh pm Ciksue. Alquran yang kami ada sangat eksklusif dan sangat sesuai dijadikan hadiah istimewa. 🤩

Bagi mereka yang nak belajar bahasa Alquran dengan lebih mudah dan seronok, dapatkan Aplikasi terkini iaitu THINK QURAN. Misi kami adalah membantu 100 juta muslim memahami ayat-ayat Alquran.

Selain itu CikSue juga membuka peluang sahabat-sahabat untuk menaja/infaq serendah 10 ringgit bagi membantu mereka yang tidak berkemampuan untuk dapatkan Alquran atau Aplikasi THINK QURAN. Moga infaq menjadi saham jariah kita. InshaaAllah.

Untuk sebarang info sahabat boleh klik link-link wasap.my/60136844409/NakTahuThinkQuran atau nak mencuba Think Quran secara percuma? Klik sini https://app.thinkquran.com?r=aqnahbiz&act=ob (Klik link dan register di profile)

Nak jana income sebagai Reseller /Agen Jualan Alquran? Klik sini wasap.my/60136844409/nakdaftarresellerTQ atau klik link https://thinkquran.com?r=aqnahbiz

Salam Ukhwah Fillah. 🌹

#Quran 
#thinkquran

No comments:

Post a Comment