='description'/>

Monday 19 January 2015

Antara jadual dan masa

Teks: Suhaila Rahim
Foto: Carian Google


Alhamdulillah, sudah masuk hari keenam hari persekolahan. Minggu ini sudah boleh menyesuaikan masa dengan tugas-tugas harian. Tahun ini Aqil ke sekolah agama disebelah pagi dan ke sekolah kebangsaan pada petangnya. 

Bila sudah bertukar sesi ini, banyak penyesuaian tugas harian perlu saya lakukan. Ditambah dengan temujanji klinik yang sudah berjadual selang dua hari, waktu pagi kini jadi yang paling sibuk. Bukan saya je yang kena 'restructure' jadual, malah jadual tidur Amnah pun kena tukar. Maklumlah jika biasanya dia dapat menyambung tidur bila abang ke sekolah. Tapi kali ini dia pun kena bangun awal untuk ke klinik menemani saya dan juga turut kena menghantar abang ke sekolah. Nampaknya dia boleh tidur agak lama sikit hanya di waktu petang. :)

Apapun, masuk minggu kedua ini sudah beransur-ansur terurus walaupun belum sempurna. Cuma kena tambah serba sedikit tugas-tugas tambahan yang tidak berjadual. Apapun saya perlu perbaikki 'to do list' saya supaya setiap saat dapat digunakan sebaik-baiknya. 

Moga hari ini lebih baik dari semalam. In shaa Allah.

--------------------------------



Belajar urus kewangan bisnes bersama 2 trainer.
Boleh pilih kelas dan tarikh berikut:

1. Grup Coaching.
27 Januari 2015, Selasa
Masa: 9.30pg - 2.00pm
Sijil dan Refreshment Disediakan
Kelas dalam kumpulan kecil (max 4-6 pax)
Lokasi: Bandar Tun Hussein, Cheras
(Boleh datang melalui Mines, Serdang atau Lebuhraya Cheras-Kajang)

2. Kelas Asas Akaun secara ONLINE
Tarikh: 23 Januari 2015, Jumaat
Masa: 9.30pg - 12.30tgh
3. Grup Coaching
Tarikh: 29 Januari 2015, Khamis.
Kelas dalam kumpulan kecil (6-10 pax)
Masa: 9.00am-4.00pm
Lokasi: Putrajaya.

4. Bengkel Asas Akaun
Tarikh: 7 Februari 2015, Sabtu
Masa: 9.15am-5.15pm
Kelas dalam kumpulan Besar (20-35 pax)
Lokasi: Shah Alam.

Sebarang pertanyaan dan kemusykilan hubungi saya, Suhaila Rahim melalui:
Emel: suhailarahim@gmail.com
SMS/whatsapp: 013 684 4409
Facebook: Suhaila Rahim

No comments:

Post a Comment